This website requires JavaScript.

Динаміка розвитку з Newland EMEA

Генеральний директор компанії Newland EMEA Пітер Слідрехт (Peter H. Sliedrecht) у своєму виступі дав оцінку динаміці розвитку онлайн-торгівлі, яка приваблює дедалі більше рітейлерів. У найближчій перспективі низка компаній переведуть значну частину їхнього бізнесу до онлайн-формату. Загалом у рітейлі відбувається боротьба між онлайн-і офлайн-рітейлом, і така ситуація впливає в цілому на розвиток галузі. Поява нових технологій у рітейлі допоможе залучити нових покупців, а роздрібні мережі зможуть запропонувати додаткові послуги тим, хто звик купувати в онлайні – сервіси, програми лояльності тощо. За словами Пітера Слідрехта, зараз можна відзначити низку нових висхідних трендів у роздрібних мережах, особливо у фешн-індустрії. Наприклад, розумні примірювальні від компанії Newland EMEA.

Спеціальний кіоск, розташований у примірювальній, дозволяє покупцеві просканувати код на одязі, надіслати запит консультанту на підбір одягу відповідного розміру. Також за допомогою технологій продавець може в онлайн-режимі може дізнатися про наявність та можливість надання знижок. Пітер Слідрехт наголосив на факті появи нових відділів, які будуть використовуватися в торгових залах. Йдеться про деякі кіоски самообслуговування, за допомогою яких покупець зможе вибрати річ необхідного розміру і відразу її сплатити. Сьогодні Newland пропонує безліч можливостей у сфері швидких платіжних рішень, із впровадженням яких виграють як покупець, так і рітейлер. Крім програмного забезпечення, компанія пропонує сканери, спеціальні рішення для консультантів-продавців, за допомогою яких можна отримувати не тільки інформацію про наявність товару, а й проводити оплату покупки.

Пітер Слідрехт відзначив новий тренд – потреби компаній, що зростають, у платіжних рішеннях, які можуть бути прив'язані до особистих кабінетів, оплату за допомогою гаманця або мобільного телефону, а також рішення для електронних ваучерів. З їхньою допомогою можна отримати знижку або спеціальні умови на покупки. Компанія успішно впровадила рішення у ряді відомих торгових мереж Європи – SPAR, Carrefour, CООР у Швеції використовують мобільні екрани Newland, щоб перевіряти наявність товарів на полицях, оновлювати ціни та викладати на полиці ті товари, які потрібно включити до спеціальних умов.

Коментарі
Додати коментар

Читайте також

Newland N7 Cachalot Newland N7 Cachalot Pro - логістичний крок уперед
Термінали збору даних (ТЗД) , Новини 17.08.2023
EAN-13 ВСЬО??? Або EAN-13 ВСЬО??? Або що потрібно знати про Sunrise 2027?
Новини , Сканери штрих - коду , Термінали збору даних (ТЗД) 04.03.2025