This website requires JavaScript.

Динаміка розвитку з Newland EMEA

Генеральний директор компанії Newland EMEA Пітер Слідрехт (Peter H. Sliedrecht) у своєму виступі дав оцінку динаміці розвитку онлайн-торгівлі, яка приваблює дедалі більше рітейлерів. У найближчій перспективі низка компаній переведуть значну частину їхнього бізнесу до онлайн-формату. Загалом у рітейлі відбувається боротьба між онлайн-і офлайн-рітейлом, і така ситуація впливає в цілому на розвиток галузі. Поява нових технологій у рітейлі допоможе залучити нових покупців, а роздрібні мережі зможуть запропонувати додаткові послуги тим, хто звик купувати в онлайні – сервіси, програми лояльності тощо. За словами Пітера Слідрехта, зараз можна відзначити низку нових висхідних трендів у роздрібних мережах, особливо у фешн-індустрії. Наприклад, розумні примірювальні від компанії Newland EMEA.

Спеціальний кіоск, розташований у примірювальній, дозволяє покупцеві просканувати код на одязі, надіслати запит консультанту на підбір одягу відповідного розміру. Також за допомогою технологій продавець може в онлайн-режимі може дізнатися про наявність та можливість надання знижок. Пітер Слідрехт наголосив на факті появи нових відділів, які будуть використовуватися в торгових залах. Йдеться про деякі кіоски самообслуговування, за допомогою яких покупець зможе вибрати річ необхідного розміру і відразу її сплатити. Сьогодні Newland пропонує безліч можливостей у сфері швидких платіжних рішень, із впровадженням яких виграють як покупець, так і рітейлер. Крім програмного забезпечення, компанія пропонує сканери, спеціальні рішення для консультантів-продавців, за допомогою яких можна отримувати не тільки інформацію про наявність товару, а й проводити оплату покупки.

Пітер Слідрехт відзначив новий тренд – потреби компаній, що зростають, у платіжних рішеннях, які можуть бути прив'язані до особистих кабінетів, оплату за допомогою гаманця або мобільного телефону, а також рішення для електронних ваучерів. З їхньою допомогою можна отримати знижку або спеціальні умови на покупки. Компанія успішно впровадила рішення у ряді відомих торгових мереж Європи – SPAR, Carrefour, CООР у Швеції використовують мобільні екрани Newland, щоб перевіряти наявність товарів на полицях, оновлювати ціни та викладати на полиці ті товари, які потрібно включити до спеціальних умов.

Коментарі
Додати коментар