З TECHNOLOGIC обміняти або повернути товар — легко !
Протягом 14 днів, якщо:
Товар не має слідів експлуатації;
Збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих;
Є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
Є заводські пломби, захисні плівки на товар.
Щоб обміняти або повернути товар, візьми з собою:
У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде
Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну);
Гарантійний талон;
Пластикова карта (за допомогою якої здійснювався розрахунок);
Документ державного зразка, який засвідчує особу: паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення.
На період карантину
Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
У разі відсутності можливості повернення товару через службу доставки, просимо подати заявку на повернення через кол-центр TECHNOLOGIC за номером +38 (044) 503-34-59
У такому випадку знімаються обмеження на повернення товару в період 14 днів після покупки. Повернути товар можна по закінченню карантину в будь-якому магазині TECHNOLOGIC.
шановні клієнти, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву та відправивши її нам.
Якщо у вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на info@technologic.com.ua